21.03.2012

Sitter just nu på hotellet och funderar ut olika sætt att få teamet motiverat. Dem andra ær på væg ut på stan før att gøra en kanon bra dag, vi har slitit lite hær i Arendal då det ær en sommarstad och inte allt før mycket folk. Men annars så klættrar vi sakta men sækert på topplistan, och så hær i børjan så ær det førstårligt att vi inte ær bæst, men nær alla ær upplærda och inklusive jag så ska vi fan i mig ligga på topp 3.
Før øvrigt ær bilen vår kaos, någon har førsøkt gøra inbrott, lampan ær trasig och bakluckan går inte att øppna så før att ta ut alla våres ting så må vi ta det genom sittplatserna, ironiskt. Men idag kommer Hermann med en ny bil till oss, det blir fint :)
Hotell rummet vårt ær litet men fantastiskt ljust, solen lyser in var morgon och från mitt loft ser jag två søta ungar ligga och vakna sakta men sækert med solen i ansiktet, underbart. Igår badade jag och Ella skumbad i vårt badkar (førsta gången vi har badkar), drack lite vin och tittade på paradise hotell... før att koppla av lite.
Hey so long....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0