Ta en bit bröd och bli med i redd barna så mår du bra i både själen och magen



Karin och Julia på jobb i Trondheim, dagarna består av både stress, press och frustration men även med mycket skoj, mys och värmande kärlek. Härligt härligt. Doch är just nu jobbet mitt liv och det är hela sanningen..

Nu ska jag sova och vakna full med energi, går nog till frukost bufen på andra sidan vägen i morgon för att få mig en promenix. Undrar vilken underbar människa jag ska stå sammen med i morgon. Hitils har det varit Svettiga hunden Julia som är energifull precis som jag, Nya Ella som behöver läras upp samt trogna mongo Hanna som man liker att ge en klem.....

Fortsättning följer ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0