Ullturen


Vart foretag gar under turena ull turen.


Jag kom upp med iden saklart, darfor firar vi med jordgubbar och champagne,
 lite forfirande innan jag fyller ar om ca 2 veckor . 21 maj.



badade lite och blev blot om klanningen..


Vad kan man saga? Jag njuter av jordgubbar, jag njuter av champagne,
 av salskap, havet, sanden, utsikten och solen. Va fan ska man gora i sverige?



Blev sedan pa vagen hem inbjudna av en gammling for att dricka hans hemmagjorda vin eller kaFFe. Han luktade fy i munnen och bortforklaringen blev
/ vara skor star dar borta och vi maste hamta dem innan nagon tar dem. hej!

Spelade vollyboll idafg ocksa men bollen var inte sa tung eftersom den inte fanns, men det var kul i alla fall, jag slangde mig tillochmed och allt. Mohahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0