tagit livet for givet.


Just nu sitter jag har och njuter av kvallsolen som kikar fram lite da och da.
Jag var pa vag for att gora naglar men det ar stangd bade sabado och Lunes sa i morgon , Martes far jag gora ett nytt forsok.

Herre gud nar jag kom hem pa sondag morgon kl halv 8 efter en ute kvall sa hittade jag min unga spanska granne i porten, med klackarna pa och nerspytthar, jag som tyckte jag hade festat hart!

Igar gick jag hem till peter for lite vin och top gun, alltid en klassiker.
Idag har jag gatt i mjukisklader och sportbh och bara tagit livet for givet, gjorde en kottfarsas med spagetti och forsokte losa en laburint som min lillebror skickad med mig. Omojligt alltsa!

Soker fortsatt personal till Kreta, just so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0