Rock cafe med drinkar







Igar var en fin dag, mote ed chefen som kom over ifran Tyskland och hade en del bra att saga.
Senare pa kvallen tog jag med vara samarbetspartner fran touroperator fran ving, apollo och falk lauritsen. Jag bjod dem pa nagra drinkar och lite tilltugg som for att saga tack for dena gangen for ett fint samarbete.
Kvallen fortsatte till flick och dar blev det kareoke.
Senare fick jag trosta en ledsen dansk mia for att hon inte ville aka till Gran Canaria..

Idag> TROTT! Atit rakor i vitlok och olja, tittat pa The fantastika alltsa Gost visper.
Nu ar jag ur hungrig och ska hem for att laga till kyckling med koskos mmm .. Eller ska jag ta en blackfisk talrik?

So long fellas..

Ps. Kommer antagligen inte hem till min fodelsedag sa om ni vill far ni komma till mig! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0