Night Psykos





Nu har Jose akt och jag tagit over kontrollen.. Sitter med en Fresh canarian fish sallad och ett glas vin men ska nu rora mig mot apollo kontoret for att dela ut lon och hamta lista..

I kvall kommer Dessire fran teneriffe och jag har tankt att det blir home delivery utav indisk mat fran Jaupur samt film sen ska jag sova for i morgon ar det tredje gangen jag ska salja.

DROM
Drommde i natt att jag gjorde en nolla men hoppas pa att det inte intraffar.
Drommer forovrigt mycket om brander samt att det kanns som om nagon ar i mitt rum, kanndes forsta natten har som om jag blev kastat runt omkring i rummet och igar horde jag och kande nagon som vande och vred sig brevid mig i sangen, saklart natt psykos men laskit i alla fall undrar om det har nagon betydelse... ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0