Naglar skor och fotter i vattnet..



Underbart, har lyssnat pa ipoden i princip hela dagen sa har varit i gott mood. Gatt langs stranden och doppat fotterna i vattnet. Fegade tyvarr ur det dar med surfingen, han kompisar kunde tydligen inte folja med och jag orkar faktiskt inte ha nagon jakla strand/surf dejt idag.

Har precis gjort naglar och koppt skor sa nu sitter jag med ett glas vin och suktar efter indisk mat, vi far val la se med det. Och i morgon har vi 40 gaster sa blir nog till att jag saljer i morgon ocksa. Det ar harligt nu, JAG MAR FIINT.!

Oj nu kom max forbi och undrade om jag skulle komma pa oppningen av hans klubb....
No, perdona, manjana trabjjo... mohahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0