Maxmax same as Ica maxi, no...



Gick forbi Italienska resturanten for att saga hej till Samuel. Ska folja med honom och surfa i morgon om vagorna vill sa, men antar att det inte blir av eftersom var gang jag ska surfa sa blir det installt, men man kan alltid hoppas.

Sen kom harliga max forbi i alla fall, agaren av resturanten. Han skypade med sin kusin och jag med sandra och Linda. Han oppnart en ny klubb i morgon och jag far val lov att kika in nagon timme i alla fall for att vara snall..

Nu sitter jag vid havet och ser ut mot lanzarote och pa havet. Har atit pizzapitar och druckigt mojhito nu ar det dags att ga hem for en kopp te och en film.

Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0