Kiss me Kate

Trodde sista dagen var igar men i morgon blir absolut sista sen vidare pa sondag.
Sov mellan 7 och 12 pa kvallen igar. Malin ringer och ber mig komma och dansa, okej sager jag, slanger pa mig shorta och lappstifft och springer ivag. val dar blir det riktigt kul, men slutar med poliser som gor rasia pa killarna for att finna min stulna vaska med mobil till alla kunder och samarbets parters. Lagom kul!
Sov i alla fall hos Danske mannen och fick ha duntappe under natten, Kosligt som tusan.

Idag bestar dagen av att packa ihop lokalerna, betala loner och tvatta alla klader for att sedan packa vaskan. Far for sjutton slanga halva agodelen.
Sysslar ocksa med att forsoka handla upp alla bronsmynt. 1 kr blir alltsa 10 cent och jag har 1 centare, 2 centare, 5 centare. Haha stackars alla som far mig som kund, kommer med min burk proppad av bronsmynt. Men pengar ar pengar for tusan..

sugen pa vofflor som Kevin kommer ha pa sitt kalas idag. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0