Butterflies

Att franvaron varit hog ar det ingen tvekan om, skulle blogg ha betygsystem skulle jag vid detta lag ha ig om inte minustillochmed. Men oroa er inte, franvaron har inte med nagot negativt att gora, mer att jag varit sa extremt lycklig i en vecka, jag har kramp i smilgroparna for att han sett pa mig och jag har njutit av samvaron med honom. Nu 2 dagar efter deras hemfard pirrar det fortfarande nar jag tanker pa honom, han vill att jag ska komma till gotteborg. Vill jag det? Jag vill inte bo i Sverige men tankarna gar runt och jag skulle kunna gora det, jag drar om 1 till tva veckor till ett annat stalle troligtvis, om de blir kos, rhodos eller goteborg ar annu oklart. Men att falla sa har hart har jag aldrig kannt och kanske det anda ar dags?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0