Lucas tycker om oss och vi är "koolare"


Mamma får jag gå ut och leka?
Ja men snart är det sovdags så bara 15 min

Det räcker. Det snurrar i mig när du är i min närvaro, men jag är inte kär. Du får det att susa i mina öron men jag är inte förälskad. Jag har funnit en sann vänn. Vi är som små barn som träffats på bakgården på gungorna, det är som om vi snurrar runt tillsamans du och jag, vi gungar högt upp till molnen och sjunger. Vi sjunger att det aldrig ska ta slut, dock är vi inte på samma planet men ändå så nära. Intensiva lekar på klätterväggen och vi kommer allt högre, det går snabbt. Vi hinner inte reagera, för plötsligt har vi åkt hela kanan ner och vi sitter på sanden och kramas farväl, lekstunden är slut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0