skulle det vara så att jag filosoferade skulle jag nästan tro att det var ett tecken.



Jag har en teori, det sags att man mår bra av att träna, jag tror att det kan vara därför jag inte tränat på ett år. Det är otroligt hur bra jag mått under tiden ute i världen. Nu har jag börjat träna igen, kan det vara så att att kroppen skakar och längtar bort från det monotoma landet vi lever i? Kan det vara så att jag rullar tummar pågrund av nervositiet av att behöva presera? Kan det vara så att jag kommit på hur blind jag var? Jag var blind, jag hade ett förhållande och han var snäll men jag letade utmaning. Då klev han in och tog mitt fokus och längtan hem blev stor. Nu är längtan tillbaka större och jag undrar vad jag håller på med. Ska jag alltid vilja komma till andra sidan där gräset är grönare eller kommer jag att bli nöjd någon dag?

Jag ligger i gräset, andetagen kommer sakta tillbaka men hela himlen viker sig över mig. Jag ser miljontals osynliga flugor. Men helt plötsligt viker dom undan och över mig långt där uppe flyger två svalor, de leker med varandra och flyger tillsamans, skulle det vara så att jag filosoferade skulle jag nästan tro att det var ett tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0