Vilken natt, Denise fick fnatt















Kvällen började med middag och grekisk Ozu hemma hos Eb, mysig kvalitetstid med vänner man inte ser ofta. Därefter gick vi till Treat och tog oss någon öl tillsamans med Norra Real bröderna och gänget från DG. Nu var det dags att rulla vidare tåget mot East och avskedskalaset, och där satt Kakan mitt i allt och hade en dejt!

Runt 23.00 snåret ändrade vi riktning och drog fötterna i snön till Republik, Varade inte i alla evighet så planen var Cafet men Fia lyckades inte ta sig in så magenta och Whitroom fick då bli andrahnasvalet. Men efter magenta ropade vi på taxi som kördes mot skogås och en ruggigt otrevlig efterfest. Nej nej nu åker vi hem och äter nudlar!

P.s
Vakten - Hur mycket har du druckit då?
Madde - 2 glas vin (klockan är runt 3 och madde vinglar)
Vakten - Två glas vin?
Denise - Hon är smart ställ henne mot väggen
Vakten - Kom in

Då undrar jag om jag har en magisk röst för vad sa jag igentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0