Skillnaden i Canarieoarna



Canarieoarna ar underbart men det ar sadan otrolig skillnad mellan Gran Canaria och Fuerteventura. Fran Liv i GC till Lugn i fue. I Gc ar bergen mestadels grona, har ar dem brunroda. Vulkanerna ar teckta med sand fran Zahara och surfarna tronar vagorna var dag i anda.

Idag har jag gatt upp vid 8 trots min lediga dag gjort en bra och halsosam frukost med brod fran bageriet. Sedan blev det en joggingtur langs havet. Nu ska jag och Anna snart ga till Surfar Cafet Citrus for att ata en god sallad. Klockrent.

Igar gick vi en promenad pa 80 min for att lamna nagra produkter till vara kunder sedan blev det en cosmopolitan och roligt var da att trots att vi bara varit dar en gang innan sa gissade hon pa en cosmopolitan och gin tonic. kan bero pa att jag skrev Gracias med notter pa bordet forra gangen.!

Hey !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0