Sallad pa citrus


Urs for varm choklad i fuerte! Det ar som att dricka varm chokladpudding...

Sitter for att arbeta lite, fila pa informationen vi ger ut pa turerna. Ser ut som om jag kommer att stanna har till 15 mars nagon gang. Sedan bar det av till kreta.

Anna drar nog och jobbar i Gran Canaria i dag sa ska nog passa pa att ha lite egentid genom promenader och filosofering. Men forst jobb i norr och kanske syd.

On har blivit veldigt gron har av allt regn ma jag pasta och det ar fint. Kan tala om att de har gjorts en utredning pa att det inte har regnat sa har mycket pa 25 ar. men solen ar framme nagra dagar i alla fall. men spelar ingen roll for jag vilar min hud ifran solen just nu :)-

Sallad pa Citrus kanner jag for nu!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0