My new pantis







Sitter pa citrus har atit en muffins och njuter av roobios te av vaniljsmak. Filar lite pa pappren och laser min bok. Idag var jag och Jose pa marknad och jag hittade antligen min byxor jag letat efter!
En aning stora men skona som fa och nu ar jag riktigt bohemig. Dessa byxor kommer jag slira runt i stan med vill jag lova.
Ledig dag idag och jag sov "Anda " till kl blev halv 10 bra jobbat. Kanner mig valdigt halsosam har, dricker mycket vatten, ater bra, tranar och gar och sover runt tio varje dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå sötunge! saknar dig också ju. såklart. hela tiden!

telefondejt låter som en utmärkt idé. jag är hemma imorgon efter 4, fredag samma, lördag jobbar jag och söndagkväll är jag här. antingen så ringer du eller så langar du nummer så ringer jag? PUSS!

2011-02-02 @ 16:45:35
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0