Next stop italy?

 


How fucking wunderfull!
Gick ut for en bit mat, stannade for jag sag ett mysigt stalle med internet och tankte att okej jag tar nagot att dricka forst och myser in mig i filtarna de har. Satter mig ner och bestaller ett glas vin och fram kommer den underbara Italienaren och sager att har inne far du gratis buffe. Varfor fragar jag> Jo sa gor man i italien, nar folk slutar jobben sa gar de och tar sig nagot att dricka och da bjuds det pa en lite buffe. ... how nice tanker jag och funderar pa next stop italien?

sa nu sitter jag och dricker ett glas vitt, agg med tonfiskfyllning, gordon blue, kex med rom och hur mycket mer som helst, I love my life .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0