I will alwys remember this days



Vaknar tidigt nu for tiden sa idag (ledig dag) drog jag mig i sangen till hal 10 sedan gjorde jag frukost, gick ut pa en promenad lans vattnet och njot av den varmen som nu har kommit till Fuerteventura.
jag ovade lite pa mitt saljsnack och tittade pa cyckelpoliserna.
Nu sitter jag pa surfers area och har atit en margarida och druckigt en cocacoola i solen. Underbart.

Gardagen var planerad till utgang och jag kletade pa mitt roda lappstift och satte pa mig en fin prickig blus, men redan forsta menutrerna med Narcy sa forstod jag att han inte var nagon party manniska, istallet gick vi en promenad och han visade mig sin bat som han aker ut med och lar sina elever kitesurfing. Vi stannade pa ett stalle och tog en glass och efter det gick vi hem till honom och jag fick se det gigantiska huset han bor i for 12 personer. Nar klockan blev tolv hade vi umgats i 2 och en halv timme och jag kande mig trott sa han korde hem mig till mig och jag somnade sott. Hittade den finaste stenen jag satt, vit och glittrig som nu ligger fint i min ficka.

Kommentarer
Postat av: Moster S

Jaha, å vem är Narcy??? ;) Härligt att du bloggar igen! Puss å kram!

2011-02-08 @ 19:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0