Well thats the story from Sweden

En riktig julsemester vill jag lova. Första två veckorna hemma i sverige blev nästan allt för deprimerande. Jag blev trött av att inte arbeta som jag gjort sista tiden. Men nu har jag ställt mig in lagom till julen och allt.
I fredags satt jag och var en tokfia för mig själv, ni vet en sån där tant där hjärnan börjat tänka fel, sm kommer fram till dig på bussen och du undrar vad hon varit med om igentligen. Sån var jag. Jag drack vin och gick nakenhudat under min pälsjacka, musiken som strömmade gjorde mig glad.

Sen i fredags var det dags för en viss Lucia (Caroline Blomme) att ha partaj. Det bjöds på god mat och dricka och därefter hade vi sture och white på agendan. När Lollo försvann så tänkte jag att nu är kvällen slut så lagom bra stod där en bra taxibil som fick köra hem mig. 

20111219-111520.jpg
En hemlighet, jag ringde ett fyllesamtal när jag låg på golvet i vardagsrumet och stirrade upp i taket. Men det håller vi tyst om, i och med att ingen annan någonsin gör så ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0