Fia lotta - jag gråter för inte för att jag är ledsen. Jag gråter för att jag är glad och då kom jag att tänka på dig.


Har inte sovit i natt, och kunde inte äta knapt på dagen. Jag gick och hade den där kännslan när man gungar för högt på gungan du vet. Det pirrar i magen, jag var glad alltså.
Då kom jag att tänka på dig, din glädje spred sig så långt och till alla och jag kände att jag var i samma du. Så glad, levnadsglad. Jag kände att allt fanns framför mig.
Jag åker till Norge nu Fia (två veckor) och vet du vad som är komiskt? Att vi pratat om att jobba på Skistar, idag när jag gick in på sin sida så såg jag att du arbetat där. Vi finner samanträffande i allt om vi vill och jag tar med dig ut på nästa äventyr Fia, du kommer alltid att finnas med mig/oss. Och just nu lyssnar jag på http://www.youtube.com/watch?v=_VPXXcrkWCo och gråter tårar för att du var underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0