Pasken narmar sig och jag ska ha paskbord da

Det blev ingen promenix, istallet akte vi och kopte paskpresenter for 80 fucking euro. Sedan akte vi till platanjas for att lamna dessa till Boy7ar och Ari 4ar sa underbara grabbar och idag larde jag dom denna klappleken man gjorde som liten. Ni vet, bada handerna i knat ena handen andra handen klapp och bada handerna. 7 aringen klarade av det men lillen har lite att lara fortfarande. Nu ska jag faktiskt spela backamon med Jose och testa rose vinet som jag fick nar jag var pa vinbodegan har om dagen..

Aven jag fick paskpresent, en blommig platask fyld med praliner och ett bar glittriga orhangen i min stil. Saklart valde jag sjalv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0