Nya lokalerna


Har haller vi pa att bygga upp vara nya lokaler. Eller inte vi men byggarbetarna..





Scandinaviska gaster mestadels


De haller pa att bygga upp hotellet har och snart ar dem klara.
Detta hotelet ar de vi samarbetar med..

Har i alla fall gjort mycket idag, haft mote med Anette som verkar bra for jobbet, varit inne istan och koppt en vaska sa att jag kan lagga ner min mobil utan att tappa den. Har atit kleftiko som inte alls ar bra, mormor gor den basta. Nu ska jag sova lite och sen ska tydligen Jose visa mig ett utestalle. Helst vill jag sova igenom 1 manad sa att jag kan fa bli pigg.

Igar traffade jag nagra nya vanner, grekkillar saklart, tjejerna ar for snorkiga. Traffade en kille som ager ett bageri och behover hjalp med svenska recept. det kan bli kull.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0