Mina drommar fortsatter att vara konstiga, nagon forklaring?


En timmes promenad in och ut i grottor och over kullar, Kreta ar ett fantastiskt landskap.

Idag har vi varit pa mote med ving, saknas vissa papper men snart sa ar det igang.. Ska hamta min tvatt fran Launderi snart och hoppas pa att staderskan kommer och byter handukar lakan och dammar lite.
Jag haller pa att bli lite smatt galen av poenteringar kring min kladsel och uppforande, jag menar pa att man sjalv kanske ska tanka pa vad man gor innan man sager till nagon annan.. Pa det tar jag nu en frappe. *Frappe har i Grekland ar otroligt poppis, det ar nesscaffe som man skummar upp med vatten, satter i isbitar och mjolk om man vill* Mycket gott nar varmen slar till i juni juli och agusti.

For ovrigt langtar jag tills min lillebror kommer ner men snart kommer axel ner med sin familj ocksa sa det kommer bli harligt.
Traffade David fran ving idag som aven han var pa fuerteventura idag. Pratar grummlig danska som for mig ar ibland valdigt oklar, men men han e skoning och ska umgas lite med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0