Jag savner dig


Nyinkoppt skinnvaska for att inte tappa bort mina saker som jag normalt gar omkring och bar pa.



Jag undrar hur det kommer sig att jag ar vaken. Somnade dock tidigt. Fick Nicole att komma hem till mig igar och ge mig en timme och 15 minuters massage sa var helt utpumpad efter det, men jag gick en stund och traffade grek killarna sen hem for att avnjuta Ben and Jerrys som antligen kommit till den grekiska marknaden. Somnade runt 23.00 och vaknade kl 5.00 och nu ar jag ute pa en promenix, How come. Jaja jag ska ata lite frukost iochmed att magen ropar sen kanske jag sover nagon timme igen...

Tror att costas lart sig Danska eller nagot for jag fick ett meddelande i natt dar det stod *jag savner dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0