Vovvar i mitt rum

Jo så här var det nämligen. Jag vaknar av ett prasslande ljud. lyssnar till det ett tag och skrämer sedan fram ett "hello?" Inget svar men prasslandet gav upphov. Jag var redo att hoppa på människan som var inne i mitt rum, eller tänkte jag kanske bara ligga kvar och lossas sova? Nej efter en stund beslutade jag mig för att tända lampan. och där hittade jag en hund liggandes i hörnet med mina chipps som huvudkudde, och lite åt vänster låg den andra vovven. De har alltså kläättrat in på min ballgong och gått in i mitt rum. Underbart söta och jag älskar dem men det var ett måste att få ut dem då allergin på mig inte är på topp.

Igår var jag i faleraki och svävade omkring med G. Mann Trevlig stund och blev några öl på det vid poolen.

Nu är det sovdags, i morgon är tidigt jobb inskrivet i kaländern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0