Smackande utanför på ballkongen, vem?



SItter och tar det lugnt med en påse Lays. Hostar som en galning. Har sovit från 2 idag till halv  7. Är kanske lite sjuk.
Men nu ska ni få höra på ennu en tokighet som hände igår!

Ligger i sängen, vaknar med ett ryck och spärrar upp ögonen. tycker jag hör någon utanför balkongen. Ett prasslande och smackande. Får för en sekund en uppspelning i huvudet vad det kan vara. Wolf (hund), Älg, tjuV? På mindre en två sec är jag uppe och smäller igen dörren, drar om mig lakanet på min bara kropp och springer till receptionen.

Idag fick jag veta att ett annat rum här på hotellet blivit bestulet pluss att de härjat på Sunwing. Vad hade hänt om jag inte vaknat frågar jag mig själv?
Idag ska jag sova med stängd dörr hur varmt det än är ...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0