Rosenblad överallt och krossat glas


God morgon, sjukt svettig natt här på Rhodos. Vaknade och känndes som om jag inte kunde andas. Men har nu ätit frukost i alla fall och är redo för jobb. Sitter och tänker tillbaka till på igår. Jag hade försökt sova länge så kl 02.00 kände jag att det var dags att gå ett varv. när jag öppnar upp dörren till lobbyn och baren är där kaos. Rosblad på golvet, glas, silverfat. I tron på att jag skulle lösa vad som hänt i mitt ensamma huvud dök Jose upp tillslut och jag fattade. Det var han som röjt. Helt svettig och en aning berusad ler han när han kommer emot mig.

"Denise Jag har dansat och folk har slängt blommor på mig, jag har bytt shorta två gånger"

Haha ni skulle allt se hur det sett ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0