Min nya vattenkokare i Rhodos

 





två nätter samt två dagar och jag kunde inte vara mer utvilad än nu. Igår jobbade jag på morgonen solade resten tog en promenad längs stranden när solen började gå ner och föll sedan i sömn till en film.
Idag jobbade jag igen åkte och handlade och gick sedan upp mot poolen där jag somnade för att sedan vakna 2 timmar senare lite smått förvirrad men helt lugn.
Nu sitter jag eller rätare sagt ligger på mitt hotell rum läser lite om vart annat jag är inne på datorn och snart kan det hända att det blir middag. Chefen säger att det är viktigt att äta och han bjuder mig på middag.

Men jag längtar mest efter mitt kvälls te som jag ska göra i ordning i min nyinförskaffade vattenkokare.

Kommentarer
Postat av: L80 ;-)

Halloj Tjejen!

Rhodos?? Såg någonstans att du skulle till Kreta! Change of plans?

Vi åker till Kreta vid månadsskiftet och undrade därför...

Ser ut som om allt är bra med dig! <3 <3 <3

Pussar & Kramar från oss alla // L80 ;-)

2010-09-04 @ 14:14:54
Postat av: Denise Beskow

Nej Lotti tyvärr blir det inget Kreta för mig. Det var planerna men de blev instälda och flyttade till nästa år istället :)

2010-09-04 @ 20:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0