Ingen attakerar mig ostraffat....


Sätter mig på toaletten i lugn och ro, en aning uppvärmd och irriterad på att det är strömavbrott och filmen på tv som jag såg avbröts. Sitter som sagt där och då helt plöttslig bestämmer sig något för att attackera mitt huvud. Ett skak resulterar till att detta något faller ner på marken. Denis kastar en handuk över och trampar. Ett knak, två knak stamp, stamp, stamp. 5 minuter flyger förbi och Denise stampningar upphör tillslut och hoppas innerligt att detta något inte ska leva mer. En ca 5 cem lång pinne med ben ligger sönderklämd på handuken när Denise tillslut tar mod till sig och vågar titta.

Är hon rädd för "små kryp"?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fyfaaan! stackare :(

2010-09-26 @ 14:23:35
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0