Helt underbara dagar





Underbara dagar flyger förbi mig och jag undrar om det kommer att sluta lika fort som äventyret startade?
Igår var det företags fest för all ving personal, travelland samt atlanta tours. Bjöds på buffe och rödtjut. Proppad med mat satt jag med de grekiska busschafförerna samt Anna och Malin och njöt av kvällens svalkande vindar. Lärde mig mer Grekiska och skratten flödade.

Senare tog vi in till Faleraki och Alabama club, biljard och fortsatt vin. Väl hemma träffade jag trevliga grannar och tog ett nattdopp för att sedan sussa sött och gå upp en och en halv timme senare.

Idag har jag Varit på stranden i Faleraki med Mr. G. Mysigt och super kul.
Pizza med José
Kvällsdopp
Nu blir det film och lagning av byxor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0