Vad hände med London?

Många av er undrar säkert vad som hände med London, nämnde för er tidigare i år att jag skulle flytta dit i oktober - november. Jag har inte släpt dessa planer. Jag har drömmar och ideer som måste uppfyllas eller i alla fall beprövas annars kommer jag gå omkring hela livet med en unge på höften och undra vad jag igentligen gör. Men som de flästa som känner mig/vet vem jag är så är jag nästan groft inpulsiv. Alltså jag hoppar på tågen som går förbi. För att dra ett exempel till vardagen.

Denise står på söder tågstation och väntar in tåget som ska ta henne till sitt hem. Tåget kommer och hon hoppar på utan att tänka vart det tar henne. Ibland hamnar hon helt fel och det tar en timme extra hem. Men de allra flästa gånger kommer hon hem.

Nu har jag hoppat på ett tåg som ger mig en möjlighet och ett äventyr att se lite olika länder och kulturer. Allra helst vill Denise Beskow också hjälpa, sätta sig in i en svår livssituation och hjälpa drabbade. Next stop Spain!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0