Should I grab someting to hold on?











En brakfrukost med skorpor och marmelad, kaffe, jose och ägg. Nu är jag tip top!
Vaknade i morse av vinden och slog nr till receptionen. "Is there bad winds outside to day? Should I grab someting to hold on?"

Jag gick utanför dörren och fick se den klaraste blixten jag någonsin sett, rakt ner i havet. Springande upp till receptionen kom jag helt anfådd.
När jag sedan lugnat ner mig och ska gå tillbaka in ser jag att min sko flygit iväg. Vinden, hunden, eller har den ben`? Mycket konstikt.

Kommentarer
Postat av: N

Nu sitter jag här och är alldeles tårögd av din kommentar. Söööta du! Jag blir helt varm (vilket är en sjukt bra grej eftersom jag har frysit hela dagen...)! Klart vi ska åldras tillsammans. Som gamla tanter ska vi sitta på ett mysigt hem någonstans och skratta åt gamla foton. Gud vad fint. Bästa lilla du. Massa kärlek! <3

2010-10-19 @ 13:09:31
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/
Postat av: Rebecca Aaltonen

Du är så himla vacker Denisé :)

2010-10-20 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0