Opened legs means SEX

Jobbade kvall idag och har precis atit en riktigt good Grekisk buffe, bytt om till myskladerna och ska snart in och se pa tv. Men forst ska jag trakasera Thomas lite.

Vill ni veta hur Grekiska man tanker kring Sex?

Jag satt och pratade med Kristis kompis som berettade att Greker ar lite som djur och att de tanker pa sex sa fort de ser en kvinna. Denna komentaren fastande specielt i mitt huvud.

"Har kvinnan menen stangda under samtalet sa kan du forsoka men inte vanta dig att fa komma till. Har hon daremot benen sarade sa ar det bara att kora hon ar oppen for allt" (oversatt till svenska)

Tank va enkelt det maste vara har i Grekland nar det drar ner allt tankande och agerande pa en sadan latt niva.

Kommentarer
Postat av: Tommy E

Kan ju meddela det inte funkade för mig på Rhodos... Jag ska bli grek. Njuter av 32 grader och mefelhav i Tunisien nu. Du ska se Hammamets partybåt...!

2010-10-12 @ 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0