Går som en kakkaduva





Jag har så fruktansvärt ont i kroppen, tror det kallas träningsvärk om jag tänker efter. Kanske blir det till att springa idag också?

Igår var det stor shopping och jag är otroligtn nöjd med mina inköp - tillexempel denna Jumpsuit ovan. En korsett, nagelack, smink, strumpbyxor och en present. Dock blev det ingen studentklänning.....

Igår var det meningen att jag skulle ha åkt till uppsala och festat loss, istället blev det städning av rummet och ett lass med bullar. Men snygg var jag i alla fall då jag redan gjort mig i ordning. Men idag kommer i alla fall Isabella från Borås och ska hälsa på mig och  vara med på min student och i väntan på det så blir det till att tvätta kläder och handla mat.

Ikväll hoppas jag på lite rosé på någon mysig uteplats.

Kommentarer
Postat av: Natta

du är så fin!

2010-05-26 @ 13:01:23
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/
Postat av: caroline

jag ser allt att armbandet hänger med på bilderna. Det gör mig glad :) ses imorgon, wiiiie

2010-05-26 @ 20:11:26
URL: http://carrru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0