Flyg du vilda fågel








Vaknade upp idag runt 14-15 och var förvirrad. Vart hade tiden tagit vägen var frågan som ekade i mitt huvud.
Är det meningen att det ska bli så här varje år när träden blommar och gräset sakta men säkert blir grönt. Är det rättvist att jag som har allergi ska må så här och försova mig pågrund av utmattning när alla andra klarar sig?
Det kanske är som jag insätt att Sverige inte är mitt land. Jag borde flyga iväg nu, flyga iväg till ett land utan pollen?



Vaknade som sagt, gick sedan och åt glas med min älsklings Majlöv. Nu ska jag plugga och dricka coca cola....

Kommentarer
Postat av: Anonym

coca cola is aspartame!

2010-05-07 @ 01:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0