Jag är född tillsammans med Endorfiner

Igår var en mongo dag som jag skulle uttrycka det. Sov för länge, glömmde busskort, springa tillbaka efter busskort. Väl vid tåget igen inser jag att matkortet inte heller är med. För lat för att springa i gen struntar jag i det och är tjurig hela vägen till skolan också för att väskan väger 7 kilo på axeln.

Men sedan fick jag riktigt bra endorfiner i kroppen efter Gympan så de hölls sig hela kvällen. Det blev kul Svenska C och ett besök till Arme museét.

NU: Mot bussen för att åka med Mysiga Andreas Grega  hela vägen. Väl framme blire design och mode i ca 4 timmar. Kan bli en lunch med Linnea Öst och Sofie Norrmen. Efter det blir det kul Svenska lektion. 

Ska försöka leta en precent idag också, till lilla älskade lillebror. Och kan hända att jag hinner träna också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0