Ett sista sportlov

Födelsedagskalas där jag random slår följe med "Dumle och Humle", shopping där en tröja kostar 15 kr, kryssning med nerspydda hyttar och förtidiga nedslag, dansandes runt som en prinsessa sprang jag runt på båten själv och skapade nya kontakter.....

Samt jobb och sovtimmar är vad lovet bestått av och varje liten ledig stund ligger jag halvsåvandes framför gilmoregirls. Är det inte såhär lov ska se ut? Inget ansvar bara kul?  

Idag blev det sjukt mycket mer party och skav på bröstvårterna då jag valde att bränna bh:n och köra frisläppt, dåligt val men sjukligt snygg.

En sväng in på donken resulterade i att se någon som friviligt strippar på en blogg och en avstigning vid busshålsplatsen resulterade till en träff men gammla bekanta, trevlig. Nu Gilmore och somna, i morgon är en sissta dag innan jag återigen börjar skolan efter ca 4 månader....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0