Ett konstigt jag



Hej allesammans, idag är det lördag trotts att min hjärna är inställd på söndag..

Igår var det spelkväll för hela slanten, men när vår kära vänn beslutade sig för att sova kände vi andra pirret i kroppen och suget efter dans, så vi körde mot födelsedagskalaset alla var bjudna till. I "myskläderna" (Jag har aldrig myskläder men det var i alla fall inte party kläder).

Vi hann slänga på lite ögonskugga som rouge men mer än så var det inte. Sprang dit naturliga och hoppades på det bästa. Ganska spontant sådär.

Roligast var att så fort jag kommit in genom dörren säger Mr. "Du ser ut som en toppmodell!" Så kanske funkade mysoutfiten i alla fall då tänkte jag och snurrade runt på golvet och susade runt bland underbara människor och mindre underbara..... !












 Idag är jag sådärhärligt konstig, med Rules By Mary Sjal, lång slängig tröja och "sijenar byxorna" som mamma säger. Allt jag kan tänka på är blommor och sol. I högtalarna spelas Andreas Grega - Lilla Ängel ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0