Kalemera! - God morgon

IDag var jag uppe i ottan då en full majlöv kom inklampandes efter en natt full av party. Själv gick jag i går till stranden en snabbis och lyssnade till Nocolaisens sköna toner på gitarren, det blev som en godnattsaga då jag sedan traskade hem och somnade. I och med att jag sov hela dagen också så kunde jag inte somna om där klocan halv sex i morse så jag gick ut på en promenix i soluppgången vid havet och hamnen. Nu sitter jag i vanlig ordning med en kopp te med honung och citron.

Idag har jag ett möte med José för att se om jag ska jobba som reseledare på en båt som visar turisterna runt på olika ställen för att se lite historiska saker på ön (det är ju det jag är här för i år, att se mer av rhodos).

Och idag ska jag faktiskt gå till stranden, har inte varit där på 2 dagar så nu är det dags.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0