Ella re


Bild från när jag vann en tävling och fick Champagne...


Party båten is the shit!...

Julia En tjej i ett underbart turistgäng som jag lärde känna. Blev inbjuden på gin kalas en dag....


Ella re! Nu har nykomlingarna fått in sina fötter en bit i Rhodos livet. Efter att ha bott själv kunnat göra vad jag vill och springa till nya vänner varje dag så har jag nu umgåtts med samma människor och sovit tillsammans med mer en bara mig.
Jag skulle inte vilja säga att det är tråkigt, tvärt om så är det super kul men jag är inte van och jag är ganska sliten. Jag behöver lite ensamtid. så idag blir det en rulle på rumet troligtvis.

Igår jobbade jag som inkastare på Big Brother bara för att de ville att jag skulle vara det. Kanske blir det något sånt igen.

På måndag blir det jobb som "festare" på Dream vilket innebär att jag ska bli vänn med kunderna och få dem att komma tillbaka.

Jag har sålt biljetter till Beach Party och sålde bäst av alla så kanske ska få bli den som lär de andra hur man gör vilket antagligen innebär mer pengar.

Har lärt känna en kille från London som erbjuder mig rum hos han när jag flyttar dit i vinter.

Träffade En kille från New York igår som gav mig en ros och undrade om jag ville komma dit och åka med deras Yot på lyxfest.

Ja livet är bra och saker faller på platts, jag känner mig nästan hel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0