Watch it uf

 Yes, brukar ju hinna med att röra mig lite på internet under måndagarna men idag har det varit lite kaos artat. Har haft möte med "Watch it" blivit fotograferade av UF-ledning samt haft en liten intervju (fick biobiljetter också så nu ska vi allt se på bio!).

Har sprungigt runt i olika affärer och presenterat vår idé och så har jag köppt en present från "Human-uf" till min kära moster, måste hittatid i veckan och hälsa på henne!

Så har jag pratat i telen om vart annat, bland anant om fotograferingen som skulle ägt rum idag till föremån av en egen grej jag håller på med.

Kom precis hem och ska stoppa i något i munnen och sedan springa iväg för att bli upplockad av Carro som ska köra oss till lyckeby för att kolla om vi ska börja på gympa, kul!!



Watch it uf

 Vi består av sex driftiga tjejer som vill få fler att använda reflexer. Vi strävar efter att få tillbaka reflexen in i vår vardag, (främst till ungdomar, varav många slutade använda reflex som små). Reflexen har glömts bort och hellre gömts under jackan. Vi har därför tagit fram en mössa med reflextryck i en sportig/ungdomlig modell. Vi vet sedan tidigare att mössplagget är populärt bland många av våra vänner, på så sätt skulle det bli lättare att få tillbaka reflexen genom mössans hjälp.
Skadorna inom trafiken ökar och vi vill förhindra att olyckan är framme till just dig eller ditt barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0