Jag flörtade med modellen

Boomerangs visning idag var nästan lite magisk, det bjöds på Glyvine, vitt/rött vin och tilltugg. Brasan stod på och det känndes som om man var uppe i norland för ett tag. Modellerna för övrigt var sjukt snygga. Tänkte nästan att jag skulle dra till med Samanta(satc) och börja flörta lite men slopade iden ganska fort då de stirrade in i väggen blint utan en tanke till att bryta den.

Snygga kläder inför vintern 2010/2011 vill jag lova!

Jag lovade en bild av glasögonen, men hittar inte usb sladden så här kommewr en bild på Oliver istället med andra råcoola googles...
Kiwi and me at Le Montana, Paris. Photo Olivier Zahm
Kiwi and me at Le Montana, Paris. Photo Olivier ZahmThe French jewelery designer Camille and me at the Montana, Paris. Photo Olivier Zahm
The French jewelery designer Camille and me at the Montana, Paris. Photo Olivier Zahm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0