Jag blir så trött på knöliga handledare


Detta hade jag på mig i tisdags, tröjan är utav en underbar kvalite efter att ha varit med i 20 år.. Den kommer ifrån Carina Sid och jag älskar den. Här har vi också glasögonen jag pratade om. Der dock ingen rätvisa i denna vinkel.
Dom är i alla fall från Eva helena pr men tror att dem säljs på MQ.

Håller på att planera sommaren och den kommande hösten. Tror att det blir utlands jobb om möjligheten infinner sig och att det blir ett försök på London senare i höst. Jag är hoppfull men vet att det kan bli svårt med ekonomiska svårigheter.

Sitter i skolan för ett planerat möte, men handledaren är sjuk och krånglar till allt som vanligt så nu har jag dötimmar på 2 och en halv timmar. KUL! Men jag ser det posetivt, jag har lugn och ro att äta samt kolla in andra roliga saker som behövs göras..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0