En vacker Muttrar vid bussen

February 2010

Har en liten klump i halsen, nästa vecka åker Ass nr 1 iväg på skidresa, då står jag här som ensam assistent. Det kommer att bli mycket då men kanske är det ändå min chans att visa vad jag går för, eller?

Lyssnade också på en konversation där jag var delaktig till kanske 10 %. Det kommer att bli många visningar inom en snar framtid. Modevisningar kickar verkligen igång en och man blir alldeles glad och känner sig speciel när man sitter där på andra raden och ser de vackra kreaktionerna.

Tydligen såg jag vacker ut idag vid busshållsplattsen. Hade väntat ca en halvtimme i kylan, och skinnbyxorna gjorde inte saken bättre. Men tydligen såg jag vacker ut enligt bästa vänn som kikade ut från bussen och vinkade. Alltid kul att höra. Kännde mig mäst butter och ihopskunken! ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0