I min underbara hatt

Det blev bubbel på både torsdagen och fredagen. Bibbi och morfar bjöd på champagne och underbart god mat, 3 rätters! Vi hade en trevlig kväll och njöt i gott sälskap. Tack för en bra torsdagskväll!

Igår fredag så bjöd Carlos faktiskt på bubbel, de känndes ju lite lyxigt. I natt därimot blev det lite mer tungelsta fason på mig och jag körde på polka shots! Aldrig smakat innan och kan inte påstå att de var underbara, men tror att polkan nog ska va i en stund innan man kör på..


Två par nya skor har jag fått med mig hem ifrån Handen Centrum idag, känns ju kul. Menhar börjat märka att jag inte är glad över vad jag köper lika länge som man kunde vara förut. Kanske kommit till min limit eller något sånt. Kanske köpar för mycket? Aja what to do när man älskar kläder....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0