Stockholms soliga fredag

Gosh! Inte för att det är jobbigt utan för att det är jobbigt att gå eller vet inte vad som är jobbigt men det var skönt att sätta sig ner och slappna av! Lunch tid nu, skulle sprungigt på pressvisning för make up men blev ändrade planer ska med på Garnier istället. Efter lunch blir det till att springa till presskontor som hela denna förmiddag för att leta kläder till ett "gör om mig" repotage. Kul men sjukt mycket kläder!

Hejlg redan det ärabsurt, vad ska jag göra idag har inte ens hunnit med att planera något så fort går tiden, känns som om jag inte hinner med ens en 50 % av det jag vill.... Jobba snabbare! Kaffe kaffe.. NU!


Idag är det lite vårkännsla över Stockholm, trotts slask.
Kan det bero på att det är sol eller att det är fredag?

Jag ska nog rota fram en blommig klänning till i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0