Isolering is out!

Förra helgen låg jag i soffan och sprang mellan datorn för att sjunga med i min nya faforit låt som jag funderar på att spela in till en speciel person. Men innan krävs övning för att kunna göra det. Kanske blir det en framgångsrik höst, kanske inte.... återstår att se. Men tillbaka till förra helgen. Jag låg som en soffpotatis och ville inte dela med mig av mig själv till någon annan, i helgen blir det andra puckar!



Idag:

Fotografering hos Carlos
Intervjua människor på Clarion Hotel Stockholm - skriva repotage för Amelia
Födelsedags kalas långt ut i skogen
Antagligen slirar jag hem i snön i jakt efter en macka runt 3 tiden, med sälskap eller inte är ett mysterium.

Lördag:
Besöka resebyråer
Bjuda Linda på ett glasvin på någon sofft bar, trött på köer och ytliga människor skulle vi kunna säga i kör..

Söndag:
Jobb så klart
Och funderar på någon fika med någon härlig människa jag inte sätt på allt för länge.

Och allt där imellan så får det bli fokus på projektet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0