Shopping på Hammlton street


Har varit och vandrat på Hammilton street idag hittade lite små presenter och även västen på bilden.
Gick tillstarbucks och drack en Gingerbred latte samt vandrade runt på julmarknad.
Nu ska jag klä på mig och gå till en pub för ett glas vin och kanske en bit mat, om inte där så blir det take away och en film i kväll. Har ju faktiskt en Ben and Jerrys som väntar på mig i frysboxen också. London är inte så pjokigt, men det visste jag redan;). Synd bara underjultid och ensam.


FIA ENGSTRÖM
Mörkret faller och jag tänder ett ljus för Fia Engström som från igår inte längre är med oss. Jag kommer ihåg när vi var små och lekte på familjen Lundgrens baksida. Var du en prickikorv då va? Kommer ihåg när du och Lena bodde hos oss och alla var fastbundna i soffan framför BigBrother hela dagarna. Du är underbar och... låt mig understryka ÄR underbar för du kommer alltid vara kvar hos oss. Älskade flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0