Psykiska fobier



Klockan är halv fyra på natten och Jossan pratar kännslor med Denise Beskow. Hon förklarar hur det är att vara kär. Denise träffar en gammal klasskamrat från 4an och annat smått och gått händer på nattbussen hem till haninge.

Vi har festat en lång natt och svettats som attan. Vi har flirtat och raggat extrem samtidigt som vi stött bort och sagt nej tyvärr!.

Men det konstigaste på bussen hem är när våtservetten åker upp. Jag kännde mig äcklad och ville inte ta på något som någon annan tagit i. En början till psykiska fobier?

Kommentarer
Postat av: Anna

Sådär kan jag också få! Tänk alla handtag o säten o stänger som folk tagit i. O vad dom gjort innan. Man kan tänka hur mycket som helst o bara blir mer äcklad! :P

2010-04-06 @ 17:22:15
URL: http://anheny.wordpress.com
Postat av: Sandra din vän;)

Hej Denise. Vi ringer om varanda. Har varit i ullared hela påsken så det är därför jag inte svarat. Sorry. Du kan väll höra av dig när du ser det här? saknar dig<3

2010-04-06 @ 19:27:12
Postat av: natttiiiiis

jag saknar dig.

2010-04-21 @ 16:07:37
URL: http://nathaliesantalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0