Det smakar sprit, plast och rök i din mun

Oj vilken kväll.! Härlig vindsvåning med cosmopolitan och snygga tjejer. Var vi runt 30 kankse?
Det blev i all fall en utgång, kanske inte hetaste ställena men i alla fall. Catallin och sedan Chapplin och därmed gratis och framför kön med "snygg Jonte".

Efter en lång bussfärd hem är jag nu hemma. En kille satte sig brevid mig ramlade rätt som det var ner från sätet och ner på marken, jag fick hålla i honom och plinga till honom tre stationer efter han skulle av. Stackarn kanske var han 26 och mycket över berusad, stackarn viste inte vart han skulle. Inte okej! 

I alla fall, när jag klev av tog jag av mig skorna (som skavde) och dansade/sprang hem.....
Nu är det sovdags, för i morgon skall jag gå upp kl 8 för att fara på bröllop!

"Det smakar sprit, plast och rök i din mun, när du pratar verkar du jätte dum och du är aldeles för ung"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0